Teszt

Tanácsadás
Roche Magyarország – hatékonyság növelés digitalizációval

„Mivel jelentősen megnövekedett ügyfélszolgálatunk leterheltsége, olyan megoldást kerestünk, amellyel mindez csökkenthető és javítható ügyfélkapcsolataink minősége – ezért fordultunk a 4DSofthoz. Az elemzők egy chatbot fejlesztését javasolták, mellyel a vásárlóink az ügyfélszolgálattal való közvetlen kapcsolat nélkül is választ kaphatnak a vércukormérőkkel kapcsolatos kérdéseik többségére. A csapat olyan működést és képernyőket tervezett meg, mellyel a vásárlók úgy érezhetik, hogy egy élő emberrel kommunikálnak. A chatbotnak köszönhetően nőtt az ügyfélelégedettség, és jelentősen csökkent ügyfélszolgálatos kollégáink leterheltsége.”
Surányi-Acsai Noémi
Trade Marketing Manager

Mobil applikáció fejlesztés
Miluklub digitális koncepció és fejlesztés

„A 4DSoft nem egy IT beszállító, ők partnereink a Miluklub életciklus követésben.
Az általuk kidolgozott digitális koncepció stratégiai jelentőségű számunkra, mivel a gyermektápszerek piacán nagyon erős versenyhelyzetben, szigorú jogszabályi megfelelőség mellett kell hatékonyan megszólítani a célközönségünket. Az évek óta tartó partnerség során minden a fejlesztéssel kapcsolatos információt közérthetően, az üzlet nyelvére lefordítva kapunk meg, így mindig pontosan értjük, hogy miről döntünk – mindezt egy végtelenül türelmes, szakmailag kimelkedő és támogató csapattól.”
Pálinkás Zsanett
CRM and content manager

Mobil applikáció fejlesztés
Telekom OneApp alkalmazás

„A “legüzletközelibb” partnerként jellemezném a 4DSoftot, akik mindig törekedtek arra, hogy mélységeiben megismerjék a fejlesztések céljait, így sok esetben hasznos javaslatokkal támogatva azokat. Mindig maximális felkészültséggel érkeznek a megbeszélésekre, így maximális hatékonysággal zajlanak a találkozók.”
Lippai – Tari András
Tribe Technology Lead, Omnichannel Tribe

Legacy rendszer transzformáció
Telekom OneCare – webes önkiszolgáló ügyfélszolgálat

„A Magyar Telekom számára elvégzett webshop fejlesztések során főleg a projektvezetőkkel és a solution architektekkel dolgoztam közvetlenül együtt. A csapat mindig tartotta az ígért határidőket, és kiemelkedő minőségben szállították a megoldásokat. Jól felkészült, megbízható szakembereket ismertem meg a 4DSofttal való együttműködés során.”
Bakóné Wéber Eszter
Agile coach, Agile Transformation Hub

Legacy rendszer transzformáció
Telekom OneCare – webes önkiszolgáló ügyfélszolgálat

„Online fejlesztéseinknél a megfelelő partnerekkel, beszállítókkal való szoros együttműködés elengedhetetlen. A 4D Soft szakértőinek szakmai hozzáértése, üzleti gondolkodásuk, a problémákra adott konstruktív megoldásaik, pontosságuk és megbízhatóságuk garantálja számunkra a minőségi végeredményt.”
Novák Kornélia
Digital Journey Expert, SOHO – SMB Experience Tribe