Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

HATÉKONYSÁGNÖVELÉS DIGITALIZÁCIÓVAL

Feladat
Digitális transzformációs tanácsadás / fejlesztés
Iparág
Kereskedelem - sport
Év
2021 – folyamatos fejlesztés
K
búvár digitalizált adatai
K
digitális búvár igazolvány
%-os
működési költségmegtakarítás
%
időmegtakarítás
a kártyanyomtatás folyamatában
-es
alkalmazás értékelés

Alkalmazott technológiák

Challenge

A UEF oktatási folyamatának kulcsfontosságú momentuma a képzésen résztvevők felhasználói adatainak, igazolványainak, valamint a képzési előfeltételek kezelése, mely a projekt indulásakor 100%-ban papíralapú volt.  A manuális működés számos hibát eredményezett, illetve anyagi károkat is okozott a szövetségnek. További kihívást jelentett számunkra, hogy olyan megoldást dolgozzunk ki, mely működésével csökkenti az irodai dolgozók leterheltségét is.  

Feladat

A UEF azzal keresett meg bennünket, hogy digitalizáljuk számukra a búvárigazolványok megszerzésének és adminisztrációjának folyamatát, valamint az igazolványok dokumentációját. Dolgozzunk ki egy olyan megoldást, amely garantálja a szakmai feltételek teljesülését és a megfelelőséget, hibamentes működést eredményez, valamint jelentős mértékben csökkenti az irodai dolgozók leterheltségét és a szövetség kintlevőségeit. A projekt előkészítő beszélgetések során – digitális transzformációs tanácsadás keretében – együtt sikerült további fájdalompontokat azonosítanunk. Így folyamatosan fejlesztjük a UEF számára azokat a megoldásokat, melyekkel egyidejűleg erősíthetjük a márkát és további versenyelőnyre tehetnek szert. 

Megoldás

A digitális transzformációs projekt során több mérföldkövet határoztunk meg, elsőként az online búvár- és igazolvány nyilvántartást fejlesztettük le. Mivel az oktatók ebbe a rendszerbe regisztrálnak, így az adattisztítást, a validációt és az irodai dolgozók leterheltségét (mivel ez a feladat az oktatókra hárult, immár digitálisan) egy lépésben csökkentettük. A rendszer online bármikor és bárhonnan elérhető, tehát az irodától és az irodai nyitvatartástól való függés is megszűnt. A digitális adatkezelésnek köszönhetően olyan statisztikák és kimutatások állnak rendelkezésre melyek lehetővé teszik az adatalapú döntéshozatalt a szervezet szintjén. A digitalizált folyamatok megkövetelik a képzési / búvárszakmai feltételek teljesülését, illetve aktív, naplózott jognyilatkozattételt biztosítanak az adatkezelésről és az igazolványokkal kapcsolatos megfelelőségekről. A korábban papír alapon működő folyamatok automatizálva lettek, így pl. a megújítandó igazolványokkal kapcsolatos értesítési és tiltási folyamatok, az éves tagdíj vagy a regisztrációs díj megfizetésének kényszerítése – mely automatikusan biztosítja, hogy csak azok használhassák a rendszert, akik ezeknek a feltételeknek eleget tesznek. 

A paperless megoldás fejlesztésen túl, az azonosított fájdalompontok alapján olyan további megoldásokat ajánlottunk, melyek nem direkt módon, de mégis hatékonyan támogatják az értékesítési célokat. A fejlesztések nem csak technikailag, de üzleti és kommunikációs szempontból is számos újdonságot hoztak a búvárszövetség számára és növelik annak presztízsét. 

Digitális merülésszám igazolvány

Az eddigi 8 igazolványt 20 csodálatosan szép illusztrációval ellátott igazolvány váltotta fel, mely a közösségi platformokon is megosztható, ezzel támogatva a szervezet külső kommunikációs céljait. 

Specialitás igazolvány

A dinamikusan példányosuló igazolvány családdal nem titkolt célunk volt, hogy hangot adjunk az ember – élőlény kapcsolat fontosságának, illetve a környezetvédelem iránti elkötelezettségünknek.  

A 2021 óta tartó folyamatos együttműködés keretében eddig a UEF mobil applikációt és egy oktatói CRM modult fejlesztettünk le, valamint 17 tananyagot digitalizáltunk – így teremtve üzleti értéket a búvárszövetség számára. 

FELADATAINK

  1. Felmérés: folyamatok, adatelemek és adatminőség feltérképezése 
  2. Tervezés: üzleti folyamatok, customer journey és csatornák definiálása 
  3. Informatikai / architekturális tervezés: rendszerkomponensek, adattárolás, információbiztonság 
  4. CX design: felhasználói felület tervezés, mock up, Scope véglegesítés 
  5. Megvalósítás:
    • Háttérrendszer (Microsoft .NET, MSSQL)
    • Oktatói – és búvár webes felület (mindkettő Angular, JavaScript)
    • Búvár mobil alkalmazások (Android-Kotlin, iOS-Swift)
    • Műszaki dokumentáció, felhasználói kézikönyv 
  6. Tesztelés 
  7. Élesítés:
    • Oktatás (irodai felhasználók, búvároktatók)
    • Produkcióba állítás, migráció 
  8. Üzemeltetés:
    • Éles üzemi szoftver-hardverkörnyezet biztosítása
    • Üzemeltetési támogatás (SLA mentén) 
  9. Folyamatos továbbfejlesztés (terméktámogatás):
    • További backlog elemek azonosítása, priorizálás
    • Felhasználói visszajelzések gyűjtése
    • Konkurencia elemzés

A 4D Softtal közös munka során vált világossá számunkra, hogy a digitalizációval nem csak költséget csökkenthetünk, hanem márkaerősítő fejlesztéseket is megvalósíthatunk egy beruházás keretében. A tanácsaik alapján többszörös hatékonysággal tudtuk felhasználni a folyamatfejlesztésre szánt erőforrásainkat.

(Nagy Sándorügyvezető igazgató)

Lépjen be velünk a jövőálló digitális megoldások világába!

Örömmel válaszolunk kérdéseire és megmutatjuk,
hogyan maximalizálhatja vállalkozása teljesítményét digitális eszközökkel.

Kapcsolat

Kapcsolat

Contact us

Kapcsolat

Contact us

Contact us

Kapcsolat

Contact us

Contact us

Kapcsolat