Danone
BRAND – ÉS MÁRKAISMERTSÉG NÖVELÉS
DIGITÁLIS ESZKÖZÖKKEL
Feladat
Iparág
Év
Challenge
A Danone Nutriklub technikailag elavult weboldala helyett egy olyan új digitális megoldás kidolgozása, amely nemcsak helyettesíti a Nutriklub-ot, de valamilyen formában további márkák támogatására is képes.
További kihívást jelentett számunkra, hogy egy olyan digitális platformot dolgozzunk ki, amely megfelel a mai kor felhasználói igényeinek, modern technológiákat használ – mindezt úgy, hogy megtartja a korábbi rendszer erősségeit és a felhasználókban tovább erősíti a már megszokott szakértői hitelességet.
Feladat
A Danone Magyarország Kft. azzal keresett meg bennünket, hogy marketing ügynökségükkel szorosan együtt gondolkozva dolgozzuk ki azt a digitális megoldást, amely már a várandós időszaktól kezdve egészen a gyermek 3 éves koráig támogatja a szülőket naprakész, személyre szabott szakértői tanácsokkal –mindezt egy maximálisan felhasználóbarát, személyre szabható, könnyen és gyorsan használható felületen.
Feladatunk egy olyan minden aspektust lefedő digitális koncepció kidolgozása és a benne szereplő elemek lefejlesztése volt, mely egyrészt lehetővé teszi a célcsoporttal való közvetlen kapcsolatteremtést, illetve a későbbiek folyamán hat hónapos kor felett segítheti más márkák megismerését is.
Megoldás
A megoldás kidolgozását egy hazai – és nemzetközi versenytárs elemzés, illetve számos design workshop előzte meg – ahol pontosan megismertük a felhasználói igényeket. A fejlesztés során maximálisan törekedtünk arra, hogy a technológia „ne szabjon gátat a képzeletnek” – büszkék vagyunk arra, hogy minden innovatív ötlet kivitelezésre tudott kerülni.
A miluklub.hu webes felületet egy iOS és Android platformokon működő applikáció egészíti ki. A korszerű felhasználóbarát technikai megoldásoknak köszönhetően, ezek a felületek edukatív digitális platformként funkcionálnak – többek között ingyenes szaktanácsadást, letölthető anyagokat, kalkulátorokat kínálva a várandós kismamák számára.
A webes felület kialakításakor szintén fontos szempont volt, hogy a lefejlesztett weboldal az ügyfél számára könnyen – fejlesztői beavatkozás nélkül – is használható legyen, ezért a miluklub.hu egy egyedi igényekre fejlesztett admin felületet kapott.
Feladataink
- Üzleti elemzés és digitális termék tervezés (IT és UX)
- Implementáció, verifikáció, további fejlesztések
- Üzemeltetés, monitoring
A 2021-ben átadott első verzió óta folyamatosan fejlesztjük a rendszert, ezzel kielégítve a felmerülő felhasználói igényeket és üzleti értéket teremtve partnerünknek.
„A 4DSoft nem egy IT beszállító, ők partnereink a Miluklub életciklus követésben.
Az általuk kidolgozott digitális ökoszisztéma stratégiai jelentőségű számunkra, mivel a gyermektápszerek piacán nagyon erős versenyhelyzetben, szigorú jogszabályi megfelelőség mellett kell hatékonyan megszólítani a célközönségünket. Az évek óta tartó partnerség során minden a fejlesztéssel kapcsolatos információt közérthetően, az üzlet nyelvére lefordítva kapunk meg, így mindig pontosan értjük, hogy miről döntünk – mindezt egy végtelenül türelmes, szakmailag kimelkedő és támogató csapattól.”
(Pálinkás Zsanett – CRM and content manager)
Lépjen be velünk a jövőálló digitális megoldások világába!
Örömmel válaszolunk kérdéseire és megmutatjuk,
hogyan maximalizálhatja vállalkozása teljesítményét digitális eszközökkel.