Mobilfejlesztés

mobilfejlesztes

A Magyar Telekom önkiszolgáló és lojalitás rendszeréhez kapcsolódó mobilalkalmazást fejlesztettünk (lásd Telekom mobilalkalmazás), amely jelenleg három platformon érhető el a felhasználók számára: iOS, Android, Windows Phone. Az alkalmazás számos selfcare funkciót támogat a díjcsomagváltástól kezdve az egyenleg lekérdezésen, feltöltésen keresztül a számlák befizetéséig.

Az alkalmazáson keresztül tájékozódhatnak az ügyfelek az aktuális kedvezményekről, használhatják lojalitáskártyájukat. A mobil alkalmazás kiszolgálására több rétegű, EJB3 alapokra épülő szerverarchitektúrát alakítottunk ki, ahol elkülönülnek a kliens kapcsolattartási feladatok az üzleti objektumok rétegétől, azon belül is külön szerverek felelősek az egyes háttérrendszer kapcsolatokért, ill. az üzleti logika a vállalati SOA infrastruktúrán keresztül kapcsolódik a CRM és Billing rendszerekhez.